|
10 napon belül nincs aktív túra... |
Motoros ruházat, kiegészítõk, alkatrészekA frumba val rs eltt, be kell lpned!0. oldal.
    Steve_84
|
2020-07-06, 10:58 |
Kedves Vaslovasok és motoros barátok!
Dr. Jánosi Gábor régi Vaslovas tag-al egyeztetve megkérnék mindenkit mind szervezõt mind résztvevõket, hogy külföldi túrákon lehetõség szerint ne vegyetek részt.
Korona vírus-sal kapcsolatban vannak olyan országok, ahol ismét emelkednek a fertõzések, illetve az ellátásról meg fogalmunk sincs, hogy milyen.
Amennyiben úgy döntesz vagy döntitek, hogy mentek csak saját felelõségre.
Nem szeretném, hogy ebbõl bárkinek negatív élménye legyen.
Köszönöm: Steve (Nemes István) |
|
    Kopasz
|
2019-02-13, 17:00 |
dl650: Hilda: A rutin,meg az évek..a többi vádra meg nem is válaszolok,csak ügyvéd jelenlétében....  |
|
    Hilda
|
2019-02-13, 16:29 |
Vil: dl650: ugyanmár, csak jóárasítja.....   |
|
    Vil
|
2019-02-13, 15:54 |
dl650: a ... polírozásban ott van a toppon!       |
|
    dl650
|
2019-02-13, 15:52 |
Vil: Kopasznál a kintrõl behozott autók is éveket fiatalodnak.... |
|
    Vil
|
2019-02-13, 11:38 |
dl650: Na de Zsolti.... ilyet.... |
|
    dl650
|
2019-02-13, 07:17 |
Kopasz: " kis mellékes" Igen! Olyan mellékesen néhány szabad délután jól jönne. A jófogáson a monokey típusok vagy túl messze voltak vagy új áron kínálták. Vagy mindenféle nekem nem megfelelõ konzolokkal együtt. Az albán túrán már bizonyítania kell! Te nem jössz? Egy jó lehetõség hogy majd a tízéves motort ne 8000Km -el add el... Habár te akkor is 8000 Km -el adod el ha 200,000 van benne... |
|
    Kopasz
|
2019-02-12, 18:17 |
dl650: Ideje volt már,így tudsz pizza futárkodni is vele,ha kell egy kis mellékes....
Én a Jofogáson vettem az enyémre vadi újjat korrekt áron.. |
|
    dl650
|
2019-02-12, 17:41 |
Gondoltam beindítom ezt a fórumot is.. Rezgéstõl több darabba repedt doboztartó platnim helyett a Shox ban vettem egy új GIVI-t
Egészen elfogadható áron, meg is lepõdtem... Fölszerelem, kap új indexeket és kezdõdhet a szezon..
Az alkatrészekrõl jut eszembe: TOKO: A kismedve rápróbálta már a fogait a hengerfejre?... |
|
    riderz
|
2018-12-11, 21:46 |
Sziasztok!
Új,bontatlan sisakok eladóvá váltak. M,L méretben
Német gyártmányú, minõségi!Budapesten megtekinthetõek illetve átvehetõek!
hívjatok vagy írjatok nyugodtan
06204850443
kataling778899@gmail.com
Az alábbi linken a képek megtekinthetõek 
Link |
|
    nem26
|
2017-06-09, 09:08 |
Freenode: Hi csá, mikor feltetted a kérdést és frissen olvastam, úgy gondoltam senki nem fog hozzászólni.... megint csalódnom kellett magamban. Elõször akartam tanácsolni, hogy ne ezen a fórumon keresd a választ az R1 tunning kérdésekre- minden másra igen (mennyi idõ alatt sül meg tábortûz mellett, egy 110 kilós disznó szalonnája, ami házikoszton nevelkedett) például...
-szóval látom a segítségedre voltak....
De én is kérdeznék valamit: miért visznek fel a TATRA csúcsára még egy teherautónyi sziklát?
-miért tunningoljátok az R1 et?, és ha kész hányszor és hol tudod kihasználni?
havonta 1x a ringen?
nekem annyiba került a motorom mint neked egy yoshi rendszer fog, mégis megizzasztja az R1 et, lehet el is kalapálja.
Azért tartok 2 õt, hogy alkalmi legyen, és a teljesítménykülömbség mindig gyönyörködtet. az egyik 34Kw a másik 110Kw.
Lehet még az R1 bõl többet kihúzni??
Dr. nem |
|
    Bozso
|
2017-06-08, 23:07 |
Freenode: Szerintem rossz helyen érdeklõdsz! Közúti közlekedésre egy R1 teljesítménye bõven elég. Próbálj olyan fórumokon és olyan helyeken forgolódni hol ebben benne vannak.
Járj ringekre nézelõdj kérdezgesd az ott motorozókat, ott a biztos tanács ! Saját vélemény amit ezekre a kütyükre rá költenél tankold bele a vasadba fizess be pár pálya napra motorozz és rá fogsz jönni nem is a kipufogo szelepbeégés dynojet vagy mi pöcs számit |
|
    Freenode
|
2017-06-08, 12:33 |
Szeki: Köszönöm a választ. Fékpadra gondoltam én is. Link
A kérdés, hogy érezhetõ hatása van-e(fogyasztás növekedés nem számít)?
A Doboknak is utána olvastam a 85dB az rendben van, illetve az "E" betû is. Pl, yoshimurából árulnak USA piacosat illetve Japánban gyártottakat is. Az USA piacos nem használható itthon, csak a Japán(csak infónak).
Igazából ami elsõrendû dolog lenne az a dobok cseréje, hogy kicsit "férfiasabb" hangja legyen, természetesen ha lehet, és nem történik az amit már korábban is írtam, hogy beégnek-e a szelepek, vagy más kárára megy, A fogyasztás nálam másodlagos dolog jelenleg.
Tehát, ha felrakok 2db yoshimura slip-on dobot a vasra(full legális, papírokkal mindennel), és beletetetem a dynojet-et
is akkor a korábban írt szelep elégés fennállhat-e?
Neked milyen tapasztalataid vannak a dynojet-el? |
|
    Szeki
|
2017-06-08, 10:07 |
Freenode: A beállítás mit takar? Nekem anno fékpadon állították be, mért eredmények voltak. A gyári végdobokat csak akkor cseréld le, ha Európai minõsítéssel, és típus specifikációval rendelkezik, ellenben közúton nem használható. Rajta kell legyen a dobon + még a beütött E jel is, meg a decibel érték. Az ugye 85-nél magasabb nem lehet. Nekem kb 15%-ot emelt a teljesítményemen.
A motort szakmérnökök megtervezték, egészen a szívóoldal legelejétõl a kipufogó legvégéig. Csak rendszerben szabad gondolkozni, mivel ha egy egységet cserélsz, azt elõtte meg kellene tervezni, milyen hatása lesz a motorodra, majd lemodellezni, s értékelni. Hidd el, nem tudsz jobbat kitalálni, csak valaminek a kárára. Nekem pl 1 l-rel megnõtt a fogyasztásom. Azért 15% teljesítményhez a 20% üzemanyag fogyasztás növekedés sok. Nem tudom elhinni, hogy a gyári teljesítmény nem elég. Ez csak a saját véleményem. |
|
    Freenode
|
2017-06-07, 16:18 |
Sziasztok!
Yamaha R1 2005-ös. Tervezem lecserélni a gyári kipufogó rendszert, illetve szeretnék egy dynojet power commandert is szereltetni bele.
Kérdéseim lennének:
- érdemes-e a teljes kipufogó rendszert valami nemes magyar szakival elkészítettni, vagy elég ha a gyári végdobokat cserélem le?
- tegyük fel, hogy lecserélem csak a dobokat, azt olvastam, hogy ezekben nincs fojtás és beéghetnek a kipuf. szelepek, ez igaz?
- a power commander cak pakk 140k(az eszköz+a beszerelés beállítás), egy "rendes" chiptuning mennyivel adna mást mint ez az eszköz amit "csak" rá kell dugni a gyári rendszerre?
A válaszokatelõre is köszönöm:
Rudolf |
|
    nem26
|
2017-05-26, 11:53 |
GsmZolee: Link |
|
    nem26
|
2017-05-26, 11:52 |
Link gumik olcsón, 0670 2146734 |
|
    GsmZolee
|
2017-04-21, 14:01 |
van valakinek gpz 900-as alkatrésze? |
|
    inoxjewels
|
2017-03-23, 07:09 |
Sziasztok, fekete Nolan X Lite 701 zsájkában, tiszta, kifogástalan, karcmentes (plexi is!), mint a vadonatúj! Kb 10 percet volt rajtam, de sajnos a járomcsontnál egy idõ után nyom A méret L-es (59). Használati nyom nincs rajta, ár FIX 45.000,- |
|
    RJancsi
|
2017-03-20, 06:05 |
patrik: Egy nálam hozzáértõbb telepítette fel. Elsõ próbálkozásra a menügombok egy része "lelógott" a kijelzõrõl. Nem tudom mit csinált vele, de most már jó. |
|
    patrik
|
2017-03-19, 19:05 |
RJancsi: és elfut a 480*272-es felbontáson? vagy lehet állítani a felbontást programon belül? |
|
    RJancsi
|
2017-03-19, 19:03 |
patrik: Nekem az iGo Primo fut rajta. |
|
    patrik
|
2017-03-19, 17:28 |
Sziasztok! Használ valaki Wayteq xRider navigációt? Szoftver nélkül vettem és az IGO-t szeretném használni. Mivel a többi GPS-el ellentétben nem a 800*400-as felbontást használja nem tudom melyik programot tudom rátenni? |
|
    GsmZolee
|
2017-03-19, 11:01 |
Alibiman: nekem lehet hogy fog kelleni |
|
    Alibiman
|
2017-03-18, 19:51 |
Feltettem a vaterára a kisebbik Zümómat:
Link |
|
    Brigi
|
2017-02-20, 11:10 |
Sziasztok!
Eladóvá vált méretprobléma miatt párom Spyke 54-es kék-fekete kétrészes bõrruhája. Ha valakit érdekel küldök neki képet. Érd. 30/599-5253 vagy e-mailen |
|
    Arnold4065
|
2017-01-11, 18:33 |
Hali!
Segítségeteket szeretném kérni!
szükségem lenne Suzuki GSX750F 2002-s hez karbisorra!
elõre is köszönöm. |
|
    RJancsi
|
2016-09-28, 19:45 |
poorboy: Inkább többet!   |
|
    poorboy
|
2016-09-28, 19:35 |
Az nem kérdés 
Egyet sörözhetnénk.!? |
|
    RJancsi
|
2016-09-28, 19:28 |
poorboy: Pár hétig külhonban voltunk, ahol idõnként nemhogy net de még mobilhálózat sem volt. .
Van mit bepótolnom!   |
|
    poorboy
|
2016-09-28, 18:42 |
RJancsi: Jó látni,hogy olvasgatod a fórumot   |
|
    RJancsi
|
2016-09-28, 16:21 |
Slevin: Nyilván nyitott kapukat döngetek ezzel, de nemrég vettünk új sisakokat. Az én fejemen is volt Shark, de úgy nyomta a halántékomat, hogy rövid távra sem mentem volna vele. Ettõl persze más fejére jó lehet, az asszony nem ritkán mondja, hogy kockafejû vagyok. Szóval az egy dolog, hogy milyen jó a szélzaj meg mennyi a súlya, de az sem elhanyagolható, hogy mennyire passzol a fejformádhoz. A másik érv amiatt nem Sharkot választottunk, hogy a napszemüvege nagyon keskeny volt, gyakorlatilag alig nyúlt a szemmagasságunk alá. Végül a GIVI Xmodular mellett döntöttünk, igaz, hogy nehéz (felnyitható) de kényelmes, jó a napszemüveg, jól szellõzik és viszonylag csendes is. |
|
    Slevin
|
2016-09-27, 16:35 |
ZenEsz: Az onroad-os cikk keltette fel az érdeklõdésem, csak ahogyan egy-két károgó hangnemû blogra nem bízom a döntést, úgy egy jó kritikára sem, a lehetõ legtöbb irányból próbálok infót szerezni. A Schubert már a fejemen is volt, azt ismerem, inkább a Skwal-ról kezdek most infót gyûjteni.
Köszönöm a választ! |
|
    ZenEsz
|
2016-09-27, 13:29 |
Slevin: Pár napja jelent meg onroad.hu-n teszt Skwalról, érdemes elolvasni, megnézni: Link
Én a shark-nak az evoline s3-t használom 2 éve. Minõségre hibátlan. A kialakítása miatt persze nem nagyon halk. Gondolom a Skwal halkabb.
Schubertrõl nincs tapasztalatom |
|
    Slevin
|
2016-09-26, 06:21 |
Sziasztok!
Sisak vásárlása elõtt állok, és a tanácsotokat szeretném kérni. Két kiszemeltem van: Schubert s2, illetve Shark Skwal. A Schuberttel nem tudok melléfogni, az nyilvánvaló, viszont a Shark mellett szól az ára, ami nem elhanyagolható különbséget mutat. Viszont a Sharkot nem ismerem, és a neten mindenfélét lehet olvasni, nem akarom a dolgot random megmondóemberek hülye írásaira bízni. Van valakínek hosszútávú tapasztalata akár a Skwal-lal, akár csak Shark sisakkal?
Sporttúra motoron tolom, és a legfontosabb szempont a biztonság mellett az alacsony zajszint, ezek csak plusz infók.
Köszi elõre is!
Máté |
|
    jimino1
|
2016-07-02, 11:46 |
Helló a lányom eladná a kétszer használt bõr CALVATTI csizmáját 38-as méret sajnos kinõtte ha valakit érdekel privátba küldök képet.Imre |
|
    RJancsi
|
2016-05-25, 22:53 |
lajos66: Köszi az infótl Arra az USB kábelre gondolsz, ami az adatátvitelhez (is) kell, és az xRider oldalába kell dugni? Az nem vízmentes csati és fizikailag elég gyenge. Sokkal jobb lenne a hátsó csatlakozón keresztül etetni. Az egyik lehetséges megoldást az elõzõ hsz-ben írtam le. |
|
    RJancsi
|
2016-05-25, 22:51 |
amatoregy: Ha melegem van, inkább visszaveszek a tempóból vagy iszok egy sört. Esetleg nagyfröccsöt. De hogy lihegnék? Egy anorexiás csontváz motoron nem kunszt bekötni valamit, de a Pan-on le kell bombázni a fél karosszériát, hogy bármihez hozzáférjél. Az én USB csatlakozóim a tank bal oldalán levõ rekesz aljában kaptak helyet. Oda még az USB kábelt is csak nehézkesen lehet bedugni, a vezetékekhez egyáltalán nem férsz hozzá (azok a rekeszen kívül de az oldalidomon belül mennek. De a lényegen ez nem sokat változtat, nem szeretném egy semmi egyébbel nem kompatibilis táp fix beépítésével gazdagítani a motoromat. Ha másképp nem megy, lazán le fogom vágni a szivargyújtós töltõvéget és a kábelre ráforrasztok egy USB dugót.
A RAM mountok meg lehet, hogy praktikusak , de amit eddig láttam, azok elég otromba kinézetûek és méretûek. Alighanem a rögzítés is házi kivitelezés lesz. |
|
    lajos66
|
2016-05-25, 20:49 |
RJancsi: Bocsi!
A válasz Neked ment volna Jancsi!
Üdv! |
|
    lajos66
|
2016-05-25, 20:41 |
amatoregy: Szia Jancsi!
Ugyan ez van nekem is és Istvánnak is és tökéletesen mûködik,-éppen ma állítotunk be rajta 1-2 apróságot.Direktre van be kötve-ez miért baj?- de van hozzá usb kábel is(nem szivar),2015-ös teljes Eu térképpel 1 év garival:32.000,-A rögzítést(tartót)Alibi,-csinálta tökéletesen lehet nyomkodni,a kormánybilincs nekem sem volt ok-a rálátás miatt... |
|
    amatoregy
|
2016-05-25, 20:38 |
amatoregy: egyébként van olyan ami a fékolaj tartály tetejére vagy hátsó oldalára erõsíthetõ fel ...
Link |
|
    amatoregy
|
2016-05-25, 20:32 |
RJancsi: Túl liheged.
- a töltõ végét a két csupasz madzagot a szivargyujtó/usb töltõ betápjához kell bekötni
a ram mountnak van nagyon sok szettje, keress rá.
itt néhány ötlet:
Link #imgdii=A5K-iy4Gseoj9M%3A%3BA5K-iy4Gseoj9M%3A%3Bhl771rmnOzf-GM%3A&imgrc=A5K-iy4Gseoj9M%3A" target="blank">Link
itt meg nézegesd. Link |
|
    RJancsi
|
2016-05-25, 20:18 |
Nemrég ajándék formájában szert tettem egy Wayteq xRider motoros navigációra. Remélem nem olvassa akitõl kaptam, de eddig csak bosszúságot okozott. Az, hogy a gyári tartozékokkal nem tudom felszerelni a motoromra az nem lepett meg, A Pan European öntött alu kormánysz*rvára nem lehet bilincset rakni, az autós tapadókorong meg elég snassz a szélvédõn. A nagyobbik bajom a tápellátás. Adtak hozzá egy szivargyújtós töltõt meg egy tápegységgel egybekötött töltõt, aminek a végébõl kilóg két szál drót. Na, azt kéne a motor elektromos rendszerébe bekötni. A motoromon nincs szivargyújtó, és nem is lesz, mert nem szivarozok, és cigaretta nélkül is megvagyok. Van helyette 2 db USB aljzat, ami teszi a dolgát. Azt sem szeretném, ha a gombhoz kéne megvennem a kabátot, azaz csak a navigációhoz fixen be kéne drótozni a semmivel sem kompatibilis töltõjét a motorba. 
Az is jópofa, hogy a napellenzõs dokkolójába (ahonnét a tápot is kapja) csak be kell pattintani. Ám van egy csavar is hátul, biztos ami biztos. Az egyik biztosan felesleges...
Az sem gömbölyû, hogy kesztyûhöz tervezték az érintõ képernyõjét, ám akkora erõvel kell megnyomni, hogy a tartó gömbfej ezt nem bírja, és minden nyomásra elfordul. Hááát, elsõre ennyi, 40 ropiért ne várjon sokat az ember... |
|
    amatoregy
|
2016-05-15, 17:30 |
és a kép a csizmáról:
Link |
|
    amatoregy
|
2016-05-15, 17:01 |
Ha valakit érdekel:
Új Puma motoros csizma 42-es (VFG Bonneville Mid GTX) Goratex
Eladó - méret probléma miatt csak felpróbált - új Puma VFG Bonneviile Mid GTX Goratex motoros csizma 42-es méretben.
Belsõ talphossz: 26-26,5 cm
Szármagasság: 24 cm.
Ár: 33.200 |
|
    atashark
|
2016-04-05, 07:35 |
Link ezt adnám el ha valakit érdekel |
|
    cbjani
|
2016-02-29, 19:47 |
Link |
|
    agisz
|
2016-02-14, 15:15 |
Itt meg lehet nézni a képeket is  Link |
|
    agisz
|
2016-02-14, 15:11 |
Sziasztok Lányom úgy döntött eledja a motoros csizmáját és motoros siakját.A cuccok Budapesten megtekinthetõk elõzetes idõpont egyeztetéssel.Árat a lányommal lehet megbeszélni.
Tel száma :06 30 8461838
A sisak zárt és kisméretû XXS.A csizma 39-es Diadora,versenycsizma.
Képeket raktam fel a vaslovasok facebook oldalára,de privátban küldök,ha valakit érdekel. |
|
    Beci78
|
2016-02-02, 16:20 |
új árát és az állapotát nézve a 35.000.- antarktiszi ár  |
|
0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
|